Dagen igår...

Ja igår ja.. ska försöka minnas lite och skriva vad vi hade för oss.

Jag och Jenna började grunda lite smått kl 4 hemma hos mamma genom att blanda iordning lite drinkar. Mammas juicepress som hon fick i julklapp för att bli lite nyttig förvandlades till drinkmaskin =)
Sen till kl 6 åkte vi till ett spa. Vi bubblade, bastade och floatade. Jätteskönt och avkopplande. Sen så åkte vi in till stan. Jag gick till ccpuben och mötte piraterna, mamma och Jenna stack iväg åt olika håll. Så jag satt där med piraterna och drack öl och snackade skit tills Ida och Alex kom. Vi hängde kvar på ccpuben ett tag, lyssnade på bandet och dansade lite. Men det var rättså dött där så vi gick vidare till mcgills efter ett tag och drack mera öl där tills vi åkte hem.
Så vi satt mest bara och snackade och drack öl hela kvällen, väldigt trevligt =)

Sen när vi kom hem så fulade vi runt, lyssnade på musik, pratade i telefon och återupplivade gamla minnen till vi gick och la oss i soffan, fast jag avancerade till sängen efter ett tag.

Nu ligger vi i soffan och slappar och kommer nog stanna här större delen av dan. Eller vi måste ut en sväng iaf och skotta snö... usch..

Syster med drinken i högsta hugg


Vart har jag gjort av ölen? :P


Galnaste sambon som fixar håret med öl :P


Jocke in action!


Ida och Kalle


En RIKTIG cider! Jättegod =)


Maja in action!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0