Tillbaka

Nu har jag totalt skitit i min blogg i över två veckor. Jag kände att jag var tvngen att ta en liten paus. Men nu är jag tillbaka, iaf för stunden =) Och jag ser att jag har ett par trogna läsare fast jag inte skriver nått så jag lär väll hålla er lite uppdaterade.

Och vad har hänt sen sist då? Jo det har hänt en del grejer. Både jag och Neo har vart sjuka nu i snart en veckas tid, jäkligt drygt.. Men jag tror vi är på bättringsvägen nu. Neo har börjat gått oxå lite smått. Sitter man två stycken mitt emot varan så går han emellan fram och tillbaka. Han släpper oxå taget om saker han håller i sig i och tar ett par steg på egen hand men dimper ner på stjärten efter några steg.
Och sist men inte minsta så har jag och Pe gjort slut och ska flytta ifrån varan. Jag ska flytta hem till min darling Ida som bor i valbo, förhoppningsvis blir det av i nästa vecka om mamsen har tid att hjälpa till. Kommer bli kanonmysigt att bo med en tjejkompis igen, det har jag saknat massor!

Så, denna lilla korta uppdatering får räcka för idag. Vem vet, kanske skriver jag imorgon oxå? :P
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej darling. Jag har försökt och ringa dig men har inte fått tag i dig! Har du bytt nummer eller nått?

Puss

2009-01-05 @ 12:50:33
URL: http://tummelisaa.blogg.se/
Postat av: Melinda

hallå majahi! tack för den jättefina bodyn kidden fick! det ligger en liten klapp i bokhyllan här åt neo, så man får väl ta å komma snart å hälsa på er, eller vad säger du? puss

2009-01-05 @ 13:24:48
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0