Promenad i leran

Jag och Ida har just vart på en promenad i helvetet. Vi svängde in på nån sån där traktorväg mellan två åkrar. Det var gegigt och kladdigt och vi fastnade hela tiden. Blåste gjorde det oxå. Mina skor förvandlades från svartvita till bruna. Neo var med i en vagn som vi fick trycka fram genom leran. och vägen tog typ aldrig slut heller.. Så jag är helt slut nu. Men bra träning har vi fått iaf =)

Om en timme ungefär ka vi gå in till idas mamma för att passa småkillarna. Det ka bli skojigt, dom är så roliga dom där två. Förut när jag och Neo var här och hälade på så frågade Manne, som är 4 år, om vi skulle steka Neo i ugnen. Han var helt seriös oxå. haha.

Nu ska jag försöka vila en stund, om Neo går med på det vill säga =)
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0