Packat

Idag har jag spenderat hela dagen med att packa. Så nu är allt nerpackat och klart inför imorgon. Pe den drygisen skulle absolut ner på stan idag när jag hade tvätttid så soffan måste jag tvätta imorgon eftermiddag = kan inte börja flytta förens kl 5. Blää, så länge jag måste vänta då.. Men flytten blir av imorgon iaf och det ska bli såå skönt. Neo följer med mig första natten men sedan ska han vara med Pe resten av helgen så jag har tid på mig att komma iordning.

Neo har vart ovanligt trött och grinig hela dan, han har sovit ovanligt mycket under dan men ville ändå gå och lägga sig kl halv 8. Jag tror att det kanske beror på att han har sovit lite dåligt dom senaste nätterna när han har vart täppt i näsan. Idag var nästäppan borta så nu sover han väll ut =)

Nu ska jag ta å göra nått vettigare, eller inte vettigare kanske men nått underhållande iaf.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0