Nu gjorde jag det igen..

..struntade i min blogg i flera dagar. Förlåt gott folk men motivationen är inte på topp för tillfälet, har så mycket annat för mig. Pratade med ida på telefon för en stund sen och hon sa: Åk hem och blogga lite nu! Så jag lär väll ta å göra det =)

Kan förklara lite för er hur vi fixar detta med Neo nu när jag och Pe separerat och flyttat ifrån varan.
Vi har honom lika mycket båda två. Han har han i 2 dagar, jag i 2 dagar, han i 3 dagar osv. Nu har jag precis åkt och lämnat honom och får inte tillbaks han förens på måndag!! Har bara haft han 2-3 dagar den här veckan vilket känns lite lite.. Men nästa vecka har jag han mera så det gämnar ut sig. Jag skulle ljuga om jag inte sa att det är lite skönt oxå. Att bara få ta hand om sig själv ibland. Men på kvällarna när det blir läggdags så kryper sig saknaden på, då vill jag ha min lilla skrutt!!
Första nätterna utan Neo var jobbiga. Då vaknade jag flera gånger med värsta panikkänslan och letade efter Neo, tills jag kom på att han var hos Pe, då kunde jag sova igen.. Så det är en blandning av ångest och saknad samtidigt som det är skönt..


Det är skönt att bo med Ida oxå. Då sitter jag inte bara i soffan och saknar lillfisen utan då hittar vi på en massa bus och håller oss sysselsatta. Häromdan så var vi hos min mamma och bygde en gigantisk snöpenis på hennes gård =) finfint konstverk blev det, mamma var dock inte lika förtjust. Glömde kameran gjorde vi ju såklart så bildbevis kan jag tyvärr inte ge er. Men kommer det mer snö så gör vi nog en till =) Och knäpper kort.

Idag vette fasen vad jag ska hitta på. Ida borde komma hem snart så då hittar vi nog på nå sattyg, det brukar vi vara bra på =)
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0