Måndag

Igår vart det häng i soffan hala dagen, härligt värre =) Åkte och hämtade Neo på eftermiddan så nu är han här igen. Han ska antagligen tillbaka till Pe på onsdag för då skulle han få träffa farmor och farbror.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Sitter och väntar på att Ida ska komma hem så ska hon hjälpa mig att skriva ett bra cv osså ska vi söka lite jobb. behöver verkligen ett jobb nu, både jag och Ida, vi är fattiga!!!


Nu ska jag gå och torka bajs för Neo kröp just förbi följd av en väldig stank, hua!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Öppna förskolan öppnar visst inte förän nästa vecka så häng på då :)

2009-01-12 @ 22:05:54
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0