Inflyttad =)

Nu är jag flyttad och klar, eller ja, det mesta är klart nu. Vi höll på å fipplade hela dan igår och packade in mig =) Det som fattas nu är en bokhylla som jag kan ställa alla mina böcker i, jag har en väldig massa böcker. sen på kvällen så tyckte vi att vi vart så duktiga så vi åkte till cc-puben och dansade och drack öl. Vi missade bussen till stan men då gick vi och knackade på närmaste bilruta och frågade om vi kunde åka med in till stan. Vi valde visst rätt bil för det var en jättetrevlig kille som skutsade oss hela vägen =) Så det var ju bra att vi missade bussen, kom in mycket snabbare och helt gratis dessutom. Kanoners!

Neo är iaf hos Pe nu, har vart där sen igår morse så jag börjar sakna min lilla fis rejält. Måste vänta på att jag ska nyktra till lite å sen ska jag åka och hämta han.
Buddha kommer vi att bli av med nångång nu i veckan så det ska bli skönt. Jag kan ju inte ha han hemma hos Ida eftersom hon har en katt och Pe kan inte ha både Neo och Buddh samtidigt så det blir jäkligt struligt. Jag och Ida har sovit hos Adam inatt med Buddha å så kan vi ju inte hålla på hela tiden..

Nää nu ska jag mysa i soffan en stund till.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha tjejer som sambo is the shit ;D

nämen ja kan väl fortfarande komma och hälsa på er? skulle vilja gjort det innan den här månaden är slut om det inte blir för struligt med flytten, hunden å allt det där? :)

2009-01-12 @ 13:37:12
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0