Gårdagen

Ja det hände en del igår iaf efter att Ida hade kommit hem. Hon var lite seg men kom vid 14-15 nångång. Och då klippte vi mitt hår. Klippte till luggen och tunade ur som satan. Jag har ju så sjukt mycket hår på skallen så det är inte sant. En stor hög klippte vi av men håret ser fortfarande ganska tjockt ut. *suck* jag är så trött på mitt hår. Sen åkte vi iaf till köpis och köpte en hårfärg oxå. Hade lite problem med att bestämma färg men till stut vart det..... *trumvirvel* SVART! Vi funderade på rött oxå men jag ser nog farligare ut i svart så då vart det det =) Väldigt nöjd är jag faktiskt. Ska ta bild senare idag och slänga in tänkte jag.

Sen lite senare åkte vi till pitchers för ida skulle jobba (vimmla). Segt som fan var det för det var alldeles dött på pitchers. Plus att han som jobbar där är ett otrevligt jävla arsel. Betede sig riktigt illa mot Ida hela tiden, hur fan kan man bete sig så när man jobbar i en bar?? Urdumt.. Vi skvallrade iaf till Idas chef som ska ta ett snack med svinets chef. Hoppas han får sparken!
Sen iaf när vi kommit hem från pitchers så sövde vi oss med en flaska vin framför tvn, somnade i soffan båda två =) Mysigt värre!

Idag ska jag på spa och pub kväll med mamsen, mormor och systrarna. Blir nog en toppenkväll! Hur toppen den blir får ni veta imorgon :P
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0