Cleaning out my closet

Idag har jag legat i! Har städat ut alla garderober och sorterat alla kläder, det som ska med till Ida, det som ska slängas och det som ska lagras hemma hos mamsen. Gick igenom hela säcken med kläderna som jag hade innan jag vart gravid. Var mest en massa slitna och fula kläder så det mesta slängdes. Men jag vart förvånad över hur mycket av det som jag fick på mig, inte korvskinsjeansen dock men det mesta av det andra. Men jag är nästan nöjd med min vikt nu, 58-59 kg väger jag nu. Så några kilon är det kvar men inte alls långt ifrån min idealvikt =) Som är ca 55 kg.

Har oxå sprungit fram och tillbaks till tvättstugan halva dan så jag har allting rent. Ska tvätta mera imorgon oxå, då blir det soffklädseln.
Tror att jag ska flytta på fredag, eller kanske lördag. om mamma får låna en bil för hennes skulle på lagning. Det ska bli så kul, jag vill flytta nu!!!! =)

Nu ska jag koppla av lite framför datorn sen blir det sängen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hörru! Hur får man tag i dig egentligen?

2009-01-08 @ 20:10:35
URL: http://´tummelisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0