Buddha

Fick en anonym kommentar idag om vart Buddha var. Det har jag kanske glömt att berätta men Buddha är inte kvar hos oss längre. Vi kan ju inte ha han nu när vi separerat så hans matte kom och hämtade honom osså skulle han få vara hos nån kille i Uppsala ist.

idag låg vi på soffan alldeles för länge. Men vi tog oss ut efter en stund iaf och körde runt lite. Vi knäppte lite kort, sökte jobb, handlade och var förbi hos mamsen en sväng.
Nu har Ida åkt iväg för att jobba och jag ska nog fortsätt ligga i soffan och slöa hela kvällen =)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Hej, nja Hero låg lika så ja tror detligger lite i rasen.. :P Menhörtatt hundar som ligger såkan ha höftproblem å det hade ju hero.. Men inte nova vad ja vet..

2009-01-21 @ 20:12:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Josefine

Lite dåligt med uppdatering här nu tycker jag ;)

2009-01-23 @ 09:53:37
URL: http://hallonmedvingar.blogg.se/
Postat av: ida

i love you. utan dig klarar jag mig inte. puss

2009-01-23 @ 11:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0