Barnledig

Igår morse lämnade jag av Neo hos Pe. Där ska han vara tills på fredag. Känns lite tråkigt, men lite skönt är det oxå att få vila lite. Vaknade några gånger i natt med lite panikkänsla över att inte Neo var där. Men det var snabbt övergående.

Måste säga att jag hade en väldigt trevlig kväll igår. Mer än så ska inte nämnas här :P Mouhaha! Och besvära er inte med att telefontrakasera mig nu, jag kniper! =)

Usch, jag har ett berg med disk jag måste ta hand om idag. Men bortsett från det så vet jag inte vad som händer idag. Men nått ska jag väl kunna hitta på, får ta å dra med Ida ut på lite bus, hon måste bara dra sig ur sängen först =)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är Buddha då?

2009-01-15 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0