Lördag

Idag var jag och Neo med Jessica och Melissa. Vi var på nån scrap & stämpel mässa i bomhus. Det var faktiskt kul att gå å kika på allt som fanns där. Men det var så mycket grejer så jag vart alldeles virrig i skallen =) Men jag vart supersugen på att scrapa ihop nånting kul.. Men jag visste att jag skulle bli sugen på att köpa allt möjligt så därför tog jag inte med nå pengar =) Är lite fattig just nu. Men nästa gång jag får pengar så ska jag nog ta å köpa en massa grejs och göra ett fotoalbum åt Neo, det vore jätteskoj =)

Efter mässan så bjöd Jessica på mat, jag åt pizza, perfekt för dieten! Eller inte... Sen gick vi hem till dom en sväng, så fick jag se lite hur dom bodde å så =) men vi gick hem rätt fort för Neo var jättetröt och behövde sova. Melissa oxå för det delen! Hon somnade btw sittandes med huvet på den där bomen dom har över benen i vagnen =) Jäkla sötnött!

Nu på kvällen så var Kicka och Jojson förbi en sväng, det var trevligt å träffa dom, men lite konstigt känns det  att se dom tillsammans. Att dom två kommer hit, samtidigt, med varan. Två människor som jag känt i typ hela mitt liv men som inte har känt varan men som nu är tillsammans... Ja lite konstigt är det. Men mest så är det mysigt =) Hoppas dom håller ihop =)
Men dom var bara förbi en snabbis för dom skulle gå på bio.


Har precis lagt Neo nu, passar på och skriver lite blogg innan jag bedar ner mig i soffan. Ska kika på eurovision song contest tänkte jag.. Få se vad det är för något.
Imorgon ska vi åka till mamsen.. Vet inte riktigt vad vi ska göra där men det är sånt som visar sig. Förhoppningsvis kan jag rida lite, på Audur =)

Soffan nästa... Hejsansvejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0