Öppna förskolan

Idag var vi på öppna förskolan med Emma & Albin och Jossan & Vilma. Det var som vanligt väldigt skojigt och mysigt =)
Efterår gick jag och Emma till Ica och handlade lite och jag hämtade ut ett paket. Ett pilatessett som jag fått från iform, var riktigt besviken!

Sen har vi bara vart hemma och myst runt, Pe jobbar hela tiden känns det som, tråkigt att bara vara två hemma.. Men imorgon är det fredag, då blir det sluta tidigt och sen så har vi honom hemma hela helgen =)

Just nu sitter jag och kollaer på idol, hade tänkt skriv blogg innan det började men Neo ville inte riktigt somna den tiden jag ville. Som vanligt =)
Skriver inge mer nu för jag vill inte missa nått av idol!

Neo nybadad och nerbäddad i handdukar. Charmtroll!


Borstar tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0