Lite uppdate

Bebisen har precis somnat och ligger nerbäddad i sin säng och har det gött. Så nu har jag äntligen tid att skriva lite om vad jag haft för mig =)

Igår var det kalas för mig hemma hos mamma. Hon kom och hämtade mig och Neo strax efter 12. Vi åkte till köpis och handlade lite grejs, mormor var med och av henne fick jag ett par skor, väldigt välbehövligt må ja säga =) Dom förra skorna har jag haft i över ett år tror jag.. Dom är lite lagomt slitna.
Sen åkte vi hem till mamma och satte igång med pizzabak. Vi gjorde tre olika pizzor och bjöd på, en banan, ananas, curry, en tonfisk och räkor och en mozarella och tomater.. Jätte goda vart dom.. *nöjd*
Jag fick ju lite presenter oxå såklart =) Fick en tröja, ett par vantar, ett par tofflor, en filt, en våg, ett par skor (som jag nämde ovan), godis och pengar. Tror det var allt...
Har ju fått lite saker innan oxå. En jacka och en tatuering. Av Jenna fick jag kroginträdde och två drinkar =) Tror det var två iaf :P Och Jojson bjöd mig på bio. Av mamma ska jag få körlektioner.


Imorse fick jag iaf riktig sovmorgon. Pe väckte mig vid tio (då hade jag sovit ca 12 timmar) han hade vart och köpt nybakta bullar och juice till mig som jag fick mumsa i mig i sängen i sällskap med en pratsjuk bebis =) Kan man vakna till nått underbarare?

Idag har jag äntligen beställt en ny telefon. Det vart en sony ericsson w680i tror jag den hette, silver färgad. Tog den som var snyggast helt enkelt =)

Nu ska jag kika lite på den nya serien färgan innan jag kryper i säng.
Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag är här och kikar nästan varje dag nu :D

Tänkte jag skulle sriva en liten kommentar! ;)

2008-09-29 @ 22:16:06
Postat av: Maja

Vem är du då om man får fråga?

Har inget emot om folk vill vara anonyma men man blir ju lite nyfiken =)

2008-09-30 @ 08:39:47
URL: http://majanosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0