Tråkig

Ucsh vad jag har varit tråkig dom senaste två dagarna.. Inte gjort nånting, bara vart hemma och segat.. Fast igårkväll var jag duktig och åkte iväg och tränade iaf. Befarar att det inte blir så mycket mer av den varan den här veckan eftersom Pe jobbar natt och sovar hela eftermiddagarna och kvällarna. Han tycker att det är skönare att göra så, att vakna och gå till jobbet direkt och vara vaken sen när han kommer hem ist. Jag tycker det är skönt oxå för då får jag sovmorgon varje dag =)
Vill jag träna så får jag ta å offra någon av mina älskade sovmorgonar, och det gör jag nog inte! :P Men man vet aldrig. Kanske överraskar jag mig själv?

Jag har lagat lite mat år Neo idag, det vart hela 14 portioner pasta med skinkås! Hoppas nu bara att han tycker om det =/ Annars jävlar! Hehe, nädå, jag tror nog att han gillar det.

Men nu måste jag nog väcka den lille... Men det tar emot lite att störa när han sover så sött, men vaknar han inte snart så blir det väldigt sent ikväll och det vill jag då inte! Humm.. Ja vi får se, han får en kvart på sig!

Nu har jag inge mer att skriva så då tackar jag för mig!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Dom var nice, lycka till.

2008-09-02 @ 19:59:38
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Jenna

frivillig barnvakt!

2008-09-02 @ 21:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0