Tråkig

Ja jag känner mig så tråkig nu för tiden.. Har inget att skriva om eftersom jag inte gör nånting. Men jag är så nöjd med att bara vara här hemma tillsammans med min lilla skrutt.. Nu när jag tänker efter så är jag faktiskt så här tråkig varje höst/vinter. Bara att ta sig utanför dörren känns drygt för man måste pälsa på sig så mycket. Och nu har jag dessutom en till som jag måste pälsa på...

På lördag fyller jag 20 år. Har inte den bekast vad jag ska göra då.. Helst av allt hade jag velat spendera kvällen tillsammans med Ida. Men hon är ju och jobbar på den där jäklans båten! KOM HEM IDA! Livet är så tråkigt utan dig!
Men vi får väl se vad jag tar mig till.. känner mig lite ringrostig när det kommer till partande..
Nån som har lust att dra med mig ut på partaj?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Absolut lillsis!

2008-09-22 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0