Tio minuter...

Halva dagen har gått och vi har inte gjort nånting.. Neo har flängt runt i gåstolen och rivit ner allt han kommer över som vanligt, mamma har sprungit efter och plockat upp allt igen, så att han sedan kan riva ner allting en gång till =)
Jag skulle behöva gå till affären en sväng iadg, osså har jag ett paket att hämta där oxå, men det regnar ju hela tiden! Jag vägrar gå ut i regnvädret! Sådetså!


Pe måste man alltid muta, typ säga: "tar du Neo i tio minuter så tar jag honom en timme sen". Haha, men det är faktiskt så det är. Han tar ca 10 minuters pass och jag tar typ timmespass.. Jämnt fördelat va? Men så är det med karlar, dom har inte den där ta-hand-om-barn-genen som vi kvinnor har.. Men dom där 10 minutrarna känns så sköna, en sån liten stund gör mycket, sen är man fitt for fight igen och orkar busa i en timme till.
Men ibland så har vi "Bebisdagar". Då har jag eller Pe Neo en hel dag, så kan den andra göra vad den vill. Dom dagarna är oxå sköna. Då vet man att man inte behöver, vilket gör att man kan busa och gossa med Neo precis så mycket man vill, det blir inget krav som det annars kan kännas som vilket gör det hela mycket roligare. Osså är det ju skönt att ibland kunna ligga i soffan och lata sig hela dan oxå såklart =)

Nu är mina tio minuter slut =)

Ska försöka få till en liten film på Neo när han gasar runt i gåstolen idag, är liten svårt att få till för när man tar fram kameran så blir han helt paralyserad av den.. Men som sagt, jag ska försöka!

Kommentarer
Postat av: emma

det finns flikar längst ner nätan..testa igen...

2008-09-05 @ 19:40:26
URL: http://petersson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0