Tattoooo!

Japps, då var det gjort då. Nu sitter den där på vänstra skuldran och är jättefin =) Inte alls som jag hade tänkt mig, han hade gjort om den lite, så det blev mycket bättre faktiskt..
Inte gjorde det så ont heller som jag hade tänkt mig. När han hade gjort lite så frågade jag "har du värkligen börjat nu, på riktigt?" Hihi, jag trodde värkligen inte att det var riktigt först eftersom det inte kändes så mycket..
Men värre vart det sen när han började med skuggan. Det gjorde ont!
Väntar med bild tills imorgon eftersom den är inplastad å så nu.

Kan oxå meddela att Neo i detta nu har upptäckt att han har en snopp, med tillbehör. Han ligger här på golvet och rycker och sliter för glatta livet med ett väldigt farcinerat uttryck i ansiktet. =) Han har legat så en lång stund nu och värkar aldrig få nog av sin nyupptäckta kroppsdel. Ömtålig är det inte iaf, det har jag nu fått bekräftat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0