Supermammor

Har precis kikat på outsiders som idag handlade om supermammor. Det var ett bra program. Jäkligt jobbit för dom som hade tio barn =) Hihi, jag ska då inte ha tio barn, såg lite väl jobbigt ut.. Tre barn högst vill jag ha. Men man vet ju aldrig.

Nästa vecka handlar det om nudister. Det påminde mig om en väldigt rolig lite insident som hände när jag bodde i ljusdal =)
Jag och Mellis bodde grannar med ett par muslimer som vi lärde känna lite, hur det gick till är ju oxå en rolig historia i sig men det tar vi en annan gång.. Men iaf, en kväll så bjöd vi hem dom till oss osså tänkte vi att vi skulle vissa dom lite svensk tv.. Och självklart så är det outsiders på tvn och det handlar om nudister. Inte tänkte vi så mycket på det utan satt där och kollade en stund. Efter ett tag så märker vi att muslimerna värkar lite besvärade och undviker att kolla på tvn. Då slår det oss att det ju är förbjudet inom islam att titta på andra nakna människor. Det är en synd.
Haha, osså bjuder vi hem dom och sätter på ett program där det krylar av nakna folk! Jävligt smart av oss. Konstigt att vi är brunetter båda två =) 
Dom gick iaf rätt fort, och jag tror aldrig dom kom tillbaka =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0