Snoris

Inatt var en jobbig natt. Neo vaknade minst en gång i timmen och var jätteledsen. Han var snorig och kunde inte riktigt andas genom näsan. Tror det var därför han blev så lessen, för när han sover så vill han ju andas genom näsan. Efter en stund så gick jag upp och gjorde iordning lite koksaltslösning som jag hälde i näsan på honom och sedan sög jag ur med näsfridan. Hur mycket snor som helst fick jag ut ur den stackars lilla näsan =( det hjälpte en stund sen så var det igentäpt igen.. han vaknade kl 6 och då var jag helt slut så jag väkte Pe så tog han upp honom osså sov jag vidare till halv 10.
Men idag värkade det inte vara något som helst fel på Neo, han var lika pigg och glad som vanligt och inte så snorig.. Var nog bara ett litet förkylningsanfall över natten bara..
Hoppas det inte blir lika inatt.. han har precis lagt sig så jag hoppas han sover hela natten nu.

Idag var vi hos mamma. Vi gjorde inte så mycket, eldade upp en massa högar med ris var nog det enda vi gjorde på hela dagen..
Neo sov jättemycket i sköning vagnen, inte så konstigt kanske med tanke på hur natten var, han sov väl igen sig lite.

Nu ska jag kika på Bakom stängda dörrar som börjar kl 22. Den filmen är superbra! Men jag somnar troligtvis i soffan efter 10 min eller så =)

Såg förresten att jag igår hade skrivit att jag skulle kolla på eurovision song contest och det skulle jag ju inte.. det var ju eurovision DANCE contest =) *virrig*


Godnatt Neo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det har jag aldrig hört talas om faktiskt . Kan du förklara det mer ? Har du ett sånt ? ja , det va de VÄRSTA som verkligen har hänt mig ..

2008-09-07 @ 23:48:28
URL: http://sulaans.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej . Men då ska jag in där oh läsa !

2008-09-08 @ 12:27:09
URL: http://sulaans.blogg.se/
Postat av: Bloggtävlingar

Jag vet, men vi fick ingen länk.

2008-09-08 @ 18:26:08
URL: http://bloggtävlingar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0