Rekordtrött

Såhär trött har jag inte varit på länge, känner mig helt död.. Ändå så gick jag och la mig vid halv 12 igår, det är inte så sent..
Vi vaknade för en timme sen. Eller rättare sagt vaknade jag för en timme sen, Neo för en och en halv timme sen. Men han gillar att ligga i spjälsängen och konversera med lite olika gosdjur en stund innan vi stiger upp. Så då passar jag på att sova lite extra ibland..

Under denna timme vi har vart uppe så har jag lyckats somna i soffan två gånger. Fy på mig.
Fast det är ju ingen fara, Neo åker ju runt här inne hela dagarna och allt farligt är bort plockat för längesen..´Men det känns ändå inte bra att somna ifrån medans han gasar runt..

Nu ska jag gå och gör lite gröt till Neo, låter som om det börjar bli dags.
Sen ska vi busa till det lite så kanske jag vaknar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0