Orkar inte

Jag orkar egentligen inte skriva just nu.. Men jag ska klämma in lite grann iaf, för jag lär knappast orka senare heller.

Hade iaf jätteroligt igår. Var hemma hos Jenna och sedan gick vi på krogen och dansade..
Imorse när Neo väkte mig och jag kollade på klockan så fick jag en liten chock. HALV TIO!! Så länge har han inte sovit på hur många månader som helst..  Och han gick och la sig kl 8 igår.
Men gla för de va ja. Gick upp och sparkade lite på Pe så han skulle ta upp Neo och jag kunde sova lite till..
En halvtimme senare vaknar jag igen för jag hör hur Neo gnäller en massa. Så jag kliver upp för att käcka läget lite. Och vad hittar jag? Jo Pe ligger i soffan och sover, Neo sitter i gåstolen, har fortfarnade pjamas på sig och samma dyngsura blöja som han har haft hela natten. Han har heller inte fått nån frukostgröt.
Så som vanligt fick jag inta rollen som den ansvarsfulla förälderna och styra upp saker och ting...
Fan vad jag är trött på det här...


Nu lär jag ta å sätta fart. Ska åka hem till mamma för att ha kalas där för tjocka släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0