Ny telefon

Jag måste köpa en ny telefon. Neo har dreglat sönder min.. Eller den funkar på alla sätt och vis förutom att miken är paj. Ingen som hör vad jag säger, det härs bara ett brus.
Jag vart alldeles förtvivlad igår när jag upptäckte det. En ny mobil har jag värkligen inte råd med just nu.
Men sen kom jag ju på att jag kan ju bara förnya mitt abonemang och därmed få en sprilans ny telefon! På avbetalning då givetvis, men ändå. Blir bara lite dyrare varje månad, plus att jag måste binda upp mig igen i minst ett år. Men det gör ju inte mig nått. Har iaf inga planer på att byta abonemang.

Men nu till problemet..
Det finns ju så jäkla många olika telefoner att välja på nu för tiden. Jag har ingen aning om vad jag ska välja för nån.. Men en sonyericsson eller samsung ska det iaf vara.
Nån som har ett tips på en bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0