Nu har vi shoppat igen...

Kunde inte komma in på min blgg igår =( Jag som hade så mycket att skriva...
Jaja, idag har vi iaf flängt runt på köpis hela dagen, vi åkte dit till 10 och har precis kommit hem.. Vi har köpt en massa saker, bl.a en soda stream. En sån har jag velat ha länge så nu är jag glad. Osså har vi köpt lite leksaker till Neo, en massa grejs till lägenheten och lite sånt strunt..

Vi ska köpa ett nytt soffbord oxå, jag säljde vårt gamla igår =) Lite impuls sådär :P Pe vart lite chockad när han klev upp och såg att vi inte hade nått bord, Hihi.
Ska förhoppningsvis köpa ett nytt imorgon om dom har fått in det vi vill ha, för tillfället använder vi lite provosoriskt en kartong..

Pe har åkt för att tatuerat sig lite, sen när han kommer hem ska har åka och jobba hela natten, sen iväg igen kl 10imorgon bitti.. Stackars kommer vara helt slut.. Så det blir bara jag och Neo hemma ett tag.. Rätt skönt tycker jag faktiskt, bara det inte blir för mycket, lite lär han vara hemma oxå =)

Näe, nu vill Neo ha lite uppmärksamhet.. Skriver kanske lite mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0