Min helg

I helgen är det miiiin helg! Hihi. Men fyller man år så gör man =)

Imorse kom Jojson på besök osså gick vi ner på stan en sväng. Kikade mest runt lite. Tycker att alla kläder ser så tråkiga ut, inge roliga färger eller så, bara en massa tråk.. Men jag hittade ett fint linne iaf som jag tänkte ha på mig imorgon.

Ikväll ska Jojson bjuda mig på bio, Patrik 1,5 ska vi se.. Det ska bli myspys. Så skönt att sitta där i biomörkret och bara släppa alla tankar på vardagen, alla bekymer och allt ansvar man har som förälder. Och bara vara liksom.

Imorgon ska jag festa till det lite med min kära syster. jag vet inte vad vi ska göra men det blir garanterat roligt. Med Jenna kommer det liksom en rolighets garanti, hehe. Man kan inte ha tråkigt tillsammans med henne =) Så är det bara.

När Pe kommer hem från jobbet så ska jag försöka flörta till mig sovmorgon både imorgon och på söndag. Det vore toppen iaf! Men vi får väl se. Ibland är han omöjlig.

Jag har just alldeles nyss lyckats pressa i mig i ett par av mina gamla jeans. Jabadabadooo! Fast dom sitter som korvskinn. Nä förresten, värre är korvskinn. Fläskar över överallt. Men jag har dom på mig iaf =)
Ska ha dom på en stund så kanske dom blir lite uttöjda *hoppas*.

Nu ska jag titta på toppmodell och busa med Neo, han tycker att jag är tråkig just nu =)



Kommentarer
Postat av: lina

Sv: jag kan inte sluta städa.. har fått nån tokig släng av "städmani" sen jag fick barn..





Filmen som ni ska se på bio ikväll vill jag oxå se.. den verkar vara hur bra som helst :)

2008-09-26 @ 16:31:07
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0