Måndag

Idag har vi vart tråkiga, jag har städat en del, dammsugit osv. Var och tränade en sväng oxå. Det var skönt. Jag hade jättemycket energi och hade kunnat hålla på en timme till men lära hem för Pe är lite sjuk så han ville inte vara själv med Neo allt för länge..

Neo somna alldeles nyss.. Han var uppe länge idag, men han vart inte trött förens för en stund sen, har väl sovit lite väll mycket idag kanske.

Imorse kom det nån gubbe hit och började bära ut vår vagn och cykel i en lastbil, en snäll granne kom då å ringde på och varnade oss så vi gick ut och tog tillbaka våra grejer. Tydligen gavlegårdarna som anställt dom för att rensa upp i trapphusen... Jävligt taskigt gjort tycker jag att inte förvarna innan. Tänk om jag t.ex var beroende av cykeln för att ta mig till jobbet lr så. Då hade det ju gått åt helvete.. Nää, det var jävligt dålig stil!!
Nu hatar jag gavlegårdarna ännu mer!

Usch, jag känner mig riktigt tråkig idag, så nu orkar jag inte skriva mera.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0