Jag leker modell

Idag var vi med mamma. Vi åkte och shoppade lite ÅT MIG! Var längesen jag köpte saker åt bara mig själv, har typ inte köpt nya kläder på över ett år lr så.. När jag köpte mammakläderna (som jag fortfarande använder) Nu för tiden blir det att jag lägger alla mina pengar på Neo ist, känns som att han har mer nytta av nya grejer än vad jag har. Men idag unade jag mej lite nya kläder =)

Den här kappan från sisters fick jag som födelsedagspresent av gammorm. Den har avtagbart foder så man kan använda den både på vintern och på våren/hösten.


Den här tröjan köpte jag åt mig själv på b-young för 75kr =)


Linne som jag köpte på magasin x för 35 kr. Köpte ett likadan i lila oxå.


Jaja, så mycket var det inte, men litegrann iaf =)
Måste köpa lite mer kläder när det ploppar in pengar nästa gång. Gratis månad på gymet så där spar jag in lite, dom pengarna ska jag lägga på mig själv =) Plus att Pe är skyldig mig tusen spänn oxå, dom går nog oxå till mig själv =)

Nu ska jag försöka få Pe till att vilja kolla på en film med mig, en film som jag vill se! Han vill oftast inte se samma filmer som jag vill. Vill han inte så kollar jag nog själv, då blir det Förtrollad för den har jag inte sett än.

Puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0