Imorgon smäller det!

Yes imorgon gäller det! Kl 10 har jag tid hos tatueran. Tatueringen är jättefin, men jag säger inget mer om den eftersom ni får se själva imorgon :P
Pe och Neo följer med för att hålla handen =)
Men jag är inte så nervös, brukar aldrig vara det förens precis när det gäller.. Är väl lite för trög för att fatta innan att det värkligen ska hända..

Just nu sitter jag och kollar på idol.. Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag tycker inte att det är så roligt längre.. Jag som brukade tycka att det är jättekul.. Kanske är det för att juryn är utbytt, jag vet inte.. Tråkigt känns det iaf, förhoppningsvis blir det roligare sen när auditionsarna (?) är klara... Kan ju hoppas.

Apropå ingenting så håller vi på att göra om en hel del här hemma.. Slänger in lite bilder sen när vi är nöjda med allt.

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0