Hungrig

Jag är skithungrig. Jag är trött för att jag är så hungrig. Grinig för att jag är så hungrig.. Jag är inte alls trevilg att vara i närheten av helt enkelt. Stackars Neo..
Jag kan inte laga nån mat, dom har stängt av vattnet för andra gången den här veckan, riktigt irriterande. Det ska sättas på igen kl 2. Men vi får väl se hur det blir med den saken.. I måndags dröjde det iaf ett bra tag innan vattnet kom på igen.
Ringde min kära sambo som är på stan och frågade om han kunde köpa med sig nån mat hem till mig. Det kunde han visst inte... Tack älskling, tack så jävla mycket!

Vi har köpt ett soffbord nu iaf, blev bara 100 kr vi fick lägga till för att få ett nytt bord, sålde det gamla för 500 och köpte ett nytt för 600, ganska så bra gjort tycker jag, för det vi har nu är mycket snyggare.

Jag tog en jättemysig promenad nu på förmiddan, gick en stund tills Neo sov å då satte jag mig på en bänk och läste lite ur min bok tills Neo vaknade igen. Då gick vi hem.
Å gud jag orkar inte skriva nå mer nu för Neo kommer i gå+stolen och trycker på enter hela jäkla tiden. =) Jävla busunge!

Ska gå å kika om vattnet har kommit på igen, annars tar jag Neo under armen och går till tempo och köper nåt som man bara behöver slänga in i micron..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0