Fredag igen då

Japps, då var det fredag igen, dagarna bara flyger förbi, det är ju helg hela tiden känns det som.
Idag vaknade jag före Neo, det har typ aldrig hänt för =) Jodå nångång har det väl hänt men det är då ingen vanlighet. Jag vaknade kl7, då Neo vanligtvis brukar vakna, men Neo sov till halv 8.

För en stund sen gjorde Neo en av sina hatade nakenbajsningar. Jag satt vid datorn och Neo låg på golvet, jag fastnade i nånting och kollade inte på han på ett tag. När jag sedan kollar dit så ligger han på magen och har bajs över hela benen och hela magen. Golvet var alldeles nerbajsat och handduken som han från början låg på var nerbajsad... Suck säger jag bara... Då var det bara att kasta in han i duschen och sedan skura golvet. Men jag envisas med att ha honom naken på mornarna iaf. Han kan ju inte ha blöja på sig dyget runt heller.. Får väl hålla lite mera koll nästa gång. (Vilket jag alltid säger :P)

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag.. Kanske att vi åker till mamma, eller så går vi ner på stan, sitter inne gör vi iaf inte!
Nu får jag inte sitta här längre för Neo tycker jag är tråkig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0