Duktig =)

Japps, idag var jag duktig och klev upp kl 7 för att åka och träna.. Jag älskar faktiskt att träna på morgonen, men blir så pigg och glad resten av dan då. Plus att det är så lugnt och skönt på gymet, var bara jag och en jätteneger där imorse, fast sen kom det några fler..

Efter gymet så gick jag, Pe och Neo till öppna förskolan där vi träffade FL-bruttorna =) Det var trevligt som vanligt, fast vi gick hem en timme tidigare för Neo vart så trött och gnällig, så då var det lika bra att gå hem så fick han sova i vagnen på vägen..

Idag fick Neo välling för första gången. Det gick bra, lite skeptisk vart han i början när det kom nått så konstigt ur nappflaskan men efter en stund så sörplade han på och värkade tycka att det var jättegott! =) Han ska få det på kvällarna hädanefter så kanske man slipper upp å mata han mitt i natten, man har ju blivit lite bekväm av sig =)

Nu ska jag fortsätta kika på idol.

Kommentarer
Postat av: charlotte

vilken söt son du har, och vilket fint namn han har :)

2008-09-04 @ 21:20:04
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0