Äppeltjuv

Idag tog jag och Neo en lååång promenad. Vi var ute i över två timmar! Neo sov nästan hela tiden så det blir inte så mycket mera sova för honom idag. Han ligger på soffan just nu och slumrar lite. Men jag måste väcka honom om en liten stund, annars blir det för mycket..
Anledningen till att promenaden vart så lång var att jag vart helt besatt i att tjuva äpplen.. Vi vandrade runt i bomhus/södra bomhus bland en massa villor och letade äppelträd. Inte så lätt att hitta träd som är lätta att tjuva ur ska ni veta! Hehe, men jag fick tag i ett par äpplen iaf. Dom är ju så goda när man plockar dom direkt. Jag hittade ett äpple som slog alla andra i godhet men som jag efter ett tag insåg var bebot av en mask... Inte lika gott längre..

Min bror var förbi alldeles nyss med min kamera så nu kan vi sätta igång att ta bilder igen =)

Imorgon har jag bestämt att jag ska vara duktig och kliva upp tidigt för att åka och träna! Kl 7 måste jag gå upp. Inte alls farligt egentligen, det är ju då jag brukar gå upp eftersom att Neo vaknar vid den tiden. Men det blir ju jobbiagre nu när jag måste gå upp endast för min egen skull och inte för Neos.


Måste säga tack till min kära syster som så gärna erbjuder sig att  vara barnvakt, det är skönt att veta att du ställer upp ifall det krisar! =)

Pössss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0