Utmaning

Har lite tråkigt nu när båda mina killar sover så jag tänkte göra en sån här som jag tog från Melinda

Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Lite lätt uttråkad
Är det något du absolut inte äter? Äter inge kött förutom fisk och fågel
Kläder just nu? En stor t-shirt och ett par trosor
Musik just nu? System of a down - forest är den som spelas just nu.
Vad sa du senast? "Du får sluta med det där" sa jag till Neo alldeles nyss när han rullat över på magen i sömnen och skrek.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle det vara? Läser en bok just nu som utspelar sig i 1700-talet. Det värkar mysigt där så jag väljer nog 1700-talet
Längd och vikt? 163 cm och... *springer och väger mig* 62kg!
Hur många kuddar sover du med? En
Favoritväder? Varmt men inte så soligt.
3 saker att ta med på en öde ö? Fan jag hatar såna här frågor... Men måste jag välja så blir det nog... En kortlek, nån person som är väldigt rolig och den största flaska rom som finns.
Spelar du nåt instrument? Gills guitarr hero? Annars så näe..
Morgon eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? Jag måste nog vara en sparare.
Vem är viktigast för dig? Neo såklart!
Bästa film? Det går inte att välja bara en!
Tror på liv på andra planeter? Absolut!
Kommer du ihåg din första kärlek? Kanske det. Jag minns då ingen innan honom. =)
Har du några homosexuella vänner? Nä men bisexuella.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja absolut! Men kanske inte till en och samma person...
Hur många barn har du/vill ha? Ett barn har jag och vill nog iaf ha minst 2 till.
Bio eller promenad? Promenad
Snarkar du? Nä men jag gnislar tänder
Rädd för insekter? Näpp, är rädd för spindlar men det är ju ingen insekt :P
Äckligaste insekten? Myra kanske? Nää jag vet inte...
Bästa bok? Får man välja 47 st? Isf är det sagan om isfolket
Vad vill du jobba som? Skulle jag få välja så skulle jag vilja vara barnmorska.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet osv.) Stökigt
Gungar du på stolen? Nej.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Har hoppat fallskärm och det skulle jag lätt göra om! Men jag skulle aldrig hoppa bungy-jump.
Hur många syskon har du? 4 st.
Vad är du mest rädd för? Spindlar och båtar.
Är du rädd för blod? Nä men jag kan däremot tycka att det är lite läskigt med djupa sår.
Saltar du maten? Jag saltar aldrig.
Gillar du att sjunga? Kung på singstar!
Vilket gymnasieprogram gick/går du och varför? Djurvård med inriktinig häst. Gick det för att jag älskar djur och speciellt hästar. Trodde då att det var det jag ville jobba med, nu är jag inte lika säker.
Anser du att du är stark? Normalstark.
Brukar du sola? Ja, ute på somrarna och då och då händer det att jag solar i solarium oxå.
Vad gör du om du får hicka? Hickar.
Röker du? Fest röker.
Snusar du? Ja
Kaffe / Te eller inget? Te kan jag väl dricka ibland men helst dricker jag bara kalla grejer.

Kommentarer
Postat av: melinda

haha visst äre sjukt att man vill bli barnmorska nu när man vart med om så mycket själv? :D

2008-10-14 @ 16:00:47
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0