Utmaning

Jag har blivit utmanad av Melinda

Regler:
*
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

Jag kör en liten kortfattad version eftersom Neo är i gasen och Pe är på jobbet = ont om tid.

1. Jag är sjukt rädd för båtar. Jag har inget emot att åka båt utan det är själva skrovet (tror jag det heter) som skrämmer mig. Jag blir alldeles skakig när jag är i närheten av en stor båt. Jättekonstigt tycker jag, vad ska båten kunna göra mig?


2. Jag har hamburgerdressing på spagetti, alla tycker det är jätteknäppt men det är faktiskt jättegott!


3. Jag var full för första gången när jag var 12 år. Det var på en ungdomsgård i hagaström här i gävle, jag var tillsammans med min sister in crime -  Ida. Vi drack en häxblandning som jag hade kokat ihop i barskåpet hemma.


4. Jag har fyra syskon. Två storesystrar, en storebror och en lillebror.


5. Jag sitter alltid ner när jag duschar.


6. Jag har alltid en lampa tänd nånstans i lägenheten när jag sover.


7. När jag var kanske 13-14 år så hade jag en sån här löjlig tonårsförelskälse i Elijah Wood. Jag hade en massa afficher på väggen med honom, varav en som jag hade ovanför sängen som jag brukade pussa på innan jag gick och la mig.


Jag utmanar:

Ida
Emma
Sanna
Lina
Sonia
Emelie

Sen kommer jag inte på nån mer :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag äter också sånt på pasta, jag har också alltid tänt och jag sitter även när jag duschar ;p

2008-10-27 @ 19:25:43
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0