Full fart

Vi har vart i farten hela dagen idag. Vi började med att kl 10 klä på oss och vandra iväg till prix för att posta paket. Jag insåg att jag hade beräknat lite fel vad gäller frakten så jag fick betala lite extra. Har ju sålt lite tjafs på tradera, och jag bjöd visst på halva frakten oxå :P

Sen vandrade vi vidare till komvux för studievägledning. Inte vart jag nå klokare för det inte! Eller lite klokare vart jag väl.. Dom hade bara en massa skit kurser till våren. Typ ekonomitjafs och "busschafförs utbildning". Nej tack, nå sånt vill jag inte bli! Men han sa att det skulle komma lite mer till hösten, sånt som skulle passa mig bättre, så jag får vänta lite med pluggeriet till hösten helt enkelt.

Sen stressade jag hem och slängde i Neo lite mat å sen begav vi oss iväg till öppna förskolan. Där var det trevligt som vanligt, Neo höll sig vaken och pigg hela tiden men när vi gick hem så var han nästintill medvetslös =) Men han vaknade när vi kom hem så han sov bara i ca en halv  timme. Sammanlagt så har han sovit ca en timme idag, så han somnade som en klubbad alldeles nyss =) Skönt... Hoppas han sover vidare bara.. Han har börjat med att vända sig till magen när han sover. Och när han ligger på magen så skriker han bara. Så man får springa in där hela tiden och vända på honom, blir rätt drygt efter ett tag... Men nu sover han nog så djupt att han inte tänker vända sig, eller så vänder han sig och sover vidare på magen.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på rosa bandet galan. Har lite dåligt samvete för att jag inte har köpt nått rosa band =/ Men jag har faktiskt inte sätt nått, inte som jag tänkte på iaf. Så det kanske händer att jag ringer in och skänker nån krona för att lätta mitt samvete lite =)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0