Duktiga jag

Idag har jag vart duktig och städat hela lägenheten =) Det är ingen av mina normala sysselsättningar, ser ut som ett slagfält här hemma mest hela tiden. Jag trivs rättså bra i det faktiskt =) Men ibland är det skönt att ha det snyggt och städat oxå. Tvätta passade jag på att göra i samma veva oxå.

Annars så har jag ängnat större delen av dan åt att utrota bananflugor. Använde mig av tre metoder: Smälla mellan händerna, dammsuga upp och plantering av massgravar, det vill säga glas med vinäger vatten och diskmedel i. Brukar bli riktigt proppat med döingar på botten efter ett tag.
osså har jag självklart rensat bort alla mumsigheter ur diskhon osv.

Nu ska jag kolla på idol, men Pe måste natta klart Neo först. (skrev först att Neo måste natta klart Pe =)). Neo lyssnar nämligen på musik när han ska sova så det går inte så bra att kolla på tv då.. men nu tror jag att dom är klara så nu sticker jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0