Onsdag..

Idag har jag vart med Jojson hela dan. Eller jag träffade henne kl 3, men ändå =)
Vi började med att fika på java, jag åt en varm macka med kyckling och feta som vanligt. Dom har gör lätt dom godaste i hela stan, i like =)
Sen gick vi runt lite å letade efter halloween utklädnad åt Jojson, hon ska vara ängel. Vi hittade iaf ett par vingar, men jag tror det var allt =)
Sen gick vi hem till mig och kollade på sex and the city filmen. Vi hade båda velat se den jättelänge så det vart bingo. Å den var ju jättebra oxå, men det vet väl dom flesta redan..

Nu har Jojson just åkt och jag sitter bara och väntar på att Pe ska komma hem. Han slutar kl 10. Å stackarn ska börja jobba igen kl 6 imorron bitti, alltså bara 8 timmar ledig då han ska hinna sova, äta och allt sånt. Men det blir ju pengar och det tackar man ju inte nej till =)

Näpp, nu ska jag stänga av min lilla älskling och glo på tvn ist.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0