20 års fest

Gud så skönt det är att vara tillbaka i dom gamla rutinerna igen. Neo somnar runt 7 tiden utan gnäll och sover sedan hela natten, bortsett från en matstund mitt i natten.. Nu får jag ha kvällarna för mig själv igen, yeeeii! =)

Idag fick jag en sån där sjukattack igen. Började svettas och frysa och blev alldeles matt. La mig i sängen en stund och sedan var det toan som gällde. Skit konstigt.. Nu har det hänt två gånger den här veckan. Vad är det för fel på mig?

Imorgon ska jag hem till Ida på 20års fest =) Ska bli riktigt ordentligt roligt! hade egntligen tänkt gå ut på lördag men det är ju mycket roligare med hemmafest.
Så imorgon ska jag gå ner på stan, kanske köpa mig nått snyggt och gå på systemet! Det blir första gången för på min 20års dag så han jag aldrig gå ner.
Ska bli kul att träffa Ida som jag inte har sett på nästan två månader. Hon är mitt lyckopiller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0