Tre nätter i rad

Nu har det vart helvetes nätter tre gånger i rad. Eller i natt var det inte så farligt. Efter andra skrik attacken så fick han lite alvedon och då lungnade han ner sig och vräkte i sig en och en halv portion ersättning. Sen sova han som en stock enda till 4 i morse, då slutade väl alvedonen värka antar jag.. Men det var ändå inte så jobbigt för honom så han fick inge mer alvedon utan sov några timmar till ändå.

Nu är jag iaf helt säker på att det är tänder som spökar..  Det ser ut som om tandköttet är så uttänjt så att det har sprukit upp på två ställen (där det ska vara tänder). Man ser oxå att det lyser igenom lite vit där under..
Det värkar inte vara som sist han fick tänder när det kliade och han ville att man skulle stryka med fingret över tandköttet. Nu värkar det bara göra ont och han blir rysligt förbannad om man försöker pilla där.
Man märkte igår oxå att nått inte riktigt stämde.. Han var ovanligt gnälllig och klängig och man såg på hans blick att det var något..
Det är jobbigt att se sin allra käraste ha det svårt.. Jag hoppas att det snart ska vara över...


Kommentarer
Postat av: Carina Gilberg

Det finns bitringar med ngn slags gelé i som man kan lägga i kylen, de brukar hjälpa. Jag tror att det kliar mindre när de biter på dem...

Lycka till :-)

2008-10-07 @ 06:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0