Tjejkväll

Igår var det 20 års party hos Ida. Vart en tjejkväll med massa massa singstar, en hel del alkohol och lite tjejsnack. En toppenkväll helt enkelt!
Kunde inte ta mig hem därifrån så det blev att jag sov kvar där. Jag och Emilie okuperade Idas säng och hon och Adam fick sova på soffan :P.
Adam var snäll och skutasde hem mig idag, kom hem för en timme sen ungefär. Å gud vad jag saknade min plupp när jag vaknade imorse! Jag ringde till Pe kl 8 så jag fick prata lite med Nojsen, då kunde jag somna om en stund till efter det. Men det var underbart att komma hem igen =)

Nu ska jag busa lite med Nojsen innan han ska sova. Sen tror jag vi ska ta en liten prommis och gå å gunga. Den här gången ska jag inte glömma kameran så jag kan dokumentera hur roligt han tycker att det är =)

Tjollahej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0