Skitväder

Usch, det är riktigt pissväder ute. Regnar och snöar samtidigt och blåser en massa. Men andra ord så tänker vi stanna inne hela dagen.. Men Pe är hemma från jobbet idag eftersom han är sjuk så vi får ju lite sällskap iaf.

Jag är så nöjd över Neos sovrutiner nu. Han vaknar nån gång mellan 8-8.30 på morgonen, sen sover han vid 11-12, sover då ca 40 min. Sen sover han igen mellan 2-3 och sover då oxå i ca 40 min. Sen går han och lägger sig kl 7. Så skönt att han sover mest på nätterna nu för tiden, då får man både sovmorgon och tid för sig själv på kvällarna. Och att han är vaken mer på dagarna är ju bara roligt =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skitväder!? HUr kan du kalla det så? ;D Jag och Trouble har vart ute och lekt i snön och det är ju hur mysigt som helst. :P Det är bara tråkigt att det är så blaskigt att man blir blöt om fötterna. :D

Och inte nog med det så är jag så tjock nu att jag flåsar som en kossa så fort jag rör mej känns det som. :P

2008-10-31 @ 16:31:05
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: lina

härligt med bra sovrutiner :)

Maya har typ börjar bli omöjlig..



du har fått en utmärkelse i min blogg liksom :)

2008-10-31 @ 19:36:33
URL: http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0