Scrapbooking

Det är vad jag har sysslat med hela kvällen sen Neo gick och la sig. Fick hem en massa kort i dag som jag har framkallat, osså hade jag lite scrapbookingtjafs här hemma så då vart jag lite sugen. Håller på med ett litet fotoalbum åt Neo, det blir jättefint =) Det fattas bara färgpennor att skriva lite med så det måste jag fixa nån dag..
Vad jag gjort mer idag kan jag tyvärr inte skriva för det är en hemlis :P Till mammas födelsedag på söndag =)

Jag har gjort till vana att stänga av datorn på kvällarna nu för tiden, annars blir det lätt att jag sitter här hela tiden. Så det är precis vad jag tänker göra nu.

Jag har fått en I love your blog nominering av Lina. Egentligen ska jag ´nu nominera 7st andra men jag orkar inte hålla på å länka till 7 st så jag skiter i det :P Det får räcka med att jag länkar till Lina som var snäll och gav mig en nominering =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0