Övningskörning

Jag och Neo ska strax åka hem till min mamma där vi ska spendera resten av helgen. Jag ska övningsköra en massa med mamma medans Neo ska vara med min mormor. Eftersom vi ska köra både idag och imorgon så tyckte vi att det var bäst att vi sov över där oxå. Jag har bokat lite körlektioner i början av november så jag måste köra så mycket som möjligt tills dess så jag inte kommer dit och har glömmt allt. Jag har ju inte kört nått alls sen Neo kom till världen så jag känner mig lite grön.
Nu måste jag värkligen ta körkort eftersom jag ska flytta till valbo och med all sanolikhet kommer att jobba/plugga i gävle. Mitt mål är att vara klar tills nästa år. Jag var ju ganska så bra på att köra förut så jag hoppas att det inte ska vara så svårt att komma tillbaka.

Nä nu måste jag sätta lite fart och packa det sista som ska med innan mamsen kommer och hämtar oss.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0