Nyss hemkommen

Nyss hemkommna från stan, Neo sover fortfarande i vagnen.
Filmen var faktiskt jättebra, den andra systern boleyn hette den. Neo skötte sig hyfsat iaf, men det var tur att Pe var med oxå annars hade jag missat hela filmen typ. Nu missade jag bara halva :P Neo somnade under sista biten så jag fick se slutet ordentligt iaf.

Efter bion så gick vi och handlade lite kläder åt Neo, bl.a en skjorta och ett par kostymbyxor =) Jättesöta!

Skönt att få komma ut lite, har sutit inne lite för mycket dom senaste dagarna. Men nu är jag rekordtrött iaf. Kommer att somna skönt ikväll och förhoppningsvis sova gott hela natten, men det är då inte så troligt att det blir så är jag rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0