Min viktnedgång

För ca en månad sen så vägde jag 67 kg. Idag vägde jag 63 kg. Minus 4 kg på en månad. ganska bra tycker jag =) Bara fyra kg till så är jag under 60. Om en månad kanske? Hoppas!
Nu har jag ju en våg så då blir det lättare att hålla lite koll. Innan har jag passat på å vägt mig när jag har vart till bvc med Neo
För en månad sedan så mätte jag även magen, men det får jag göra imorgon igen för nu har jag just ätit =)

Min blogg har inte riktigt velat släppa in mig på ett tag, därav lite glest med bloggandet. Men jag hoppas den tänker sköta sig i fortsättningen.

Jag hade velat gå til stan idag och shoppa lite kläder och leksaker åt Neo, men Pe sover fortfarande och jag har ingen lust att gå själv så det får bli en annan dag..

Nu är Neo här och sliter och drar i musen så jag lär nog sluta och ge den till honom, annars bryter helvetet lös =)

Kommentarer
Postat av: emma (emtono)

Shit vad du är duktig Maja! Det är inte illa med 4KILO på en månad! Bra jobbat tjejen!

Du har inte lust att smitta av dej lite? ;)

2008-10-02 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0