Lugn natt

Det märktes redan igår kväll under nattningen att det skulle bli en bra natt för en gångs skull.
Det var inge gnäll och inge skrik och han somnda lugnt och fint i sin egen säng. Han visade inge tecken på att ha ont. Båda tänderna har ploppat upp nu så jag antar att det är över, för den här gången *pustar ut*.

Hade tänkt gå till öppna förskolan idag men vaknade med världens mensvärk. Usch å blää! Men jag har tagit en alvedon så nu är det nästan bra. Värktabetter funkar super på mig. Många måste ta iaf två a´lvedon för att bli bra, för mig räcker det med en så blir det bra på en gång. Kanske beror på att jag aldrig tar värktabletter, har jag ont i huvudet så har jag! Och feber är ett symptom, ingen sjukdom och ska inte behandlas i onödan.. Men mensvärk däremot är en riktig plåga! Då är det bra att inte vara så emun mot alvedon för då gör dom susen. Annars har jag inte så mycket emot att ha ont lite då å då och jag stoppar sällan i mig en massa kemikalier bara därför.
Annat är det med pe som pular i sig värktabletter bara har har ont i lillfingret =) Typ... =)

Jag hoppas att vädret bättrar på sig lite så jag kan ta med mig Neo till lekparken och gunga lite =)
Annars vette tusan vad vi ska göra av denna dagen..
Känns som att Neo kommer börja krypa vilken dag som helst så jag måste ta nån dag nu och röja upp ordentligt här hemma, plocka bort allt "farligt" som ligger och skräpar i hörnen osv. Kanske tar och gör det idag.. Eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0