Lite underligt...

Imorse vaknade Neo kl 9, det händer typ aldrig att han sover så länge. Men det roliga är att eftersom man skulle ställa tillbaka klockan i natt så vaknade han kl 8 iaf precis som vanligt =) Det var väl lite underligt eller hur? :P

Igårkväll när vi skulle spela monopol på xboxen så funkade inte skivan! Det blir så ibland med brända spel.. Så då sket de sig. Men vi spelade gävlespelet i stället som Pe tog från jobbet för ett tag sen. Det är som monopol fast det är gävle, och istället för att köpa gator och bygga hus så köper man företag och aktier. Bland annat så kunde man köpa gavlegårdarna, gävle dagblad, läkerol, flanör osv. Det var faktiskt kul det oxå, jag vann för övrigt så då vart det snäppet roligare =)
Efter spelet så mös vi ner oss i soffan och kollade på payback som gick på tv. Kom inte i säng förens kl 2, men det gjorde inte så mycket för jag fick ju sova ett bra tag ändå.

Nu ska jag göra frukost åt mig och Neo.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: melinda

Du är utmanad i min blogg ;D

2008-10-27 @ 14:04:54
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0