Kalas

Idag var jag och Neo hemma hos Ida på kalas. Det var trevligt att komma ut lite och träffa en massa folk. Skulle egentligen ha åkt med Jojson men hon var lite klen efter helgens bravader så hon orkade inte. Så jag tänkte inte heller åka först men en halvtimme innan bussen gick så fick jag nå ryck och klädde på mig själv och Neo i räserfart, packade skötväskan och sprang till bussen. Jag kände att jag inte riktigt vill sitta inne hela dagen. Neo skötte sig bra, vart lite trött mot slutet bara. Blev väl lite mycket för honom med allt folk.. Så jag fick bära honom hela vägen till bussen (ca 2 km) och jag är rejält trött nu.. Kommer garanterat somna ovagad ikväll! Osså är det min sovmorgondag imorgon =) Skööönt! Då ska jag ligga och dra mig lääänge för att ge igen lite på Pe. Sovmorgon för han betyder nämligen sovdag... Nu ska jag goa ner mig i soffan tillsammans med min bok. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vinnarna är utsedda i bloggdesignutlottningen.

2008-10-13 @ 13:10:55
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0