Jobbigt

Mitt liv är lite jobbigt just nu. Till att börja med så är jag sjuk, har feber, ont i halsen och hosta. Osså har jag en vild bebis att ta hand om alldeles själv.. Igår sov Pe till kl 4, idag sover han säkert till kl 6. Han har vart ledig hela veckan men hjälper ändå inte till ett dug..
Vi ska inte flytta till radhuset på vretas, jag ringde igår och sa att jag hade ångrat mig, det var en snäll karl så ha sa att det inte gjorde nånting, så det var ju skönt, jag får behålla mina poäng ändå.
Sen är det en massa annat som är jobbigt just nu.. Ingenting jag riktigt vill skriva om än, men det kommer en förklaring i sinom tid. Kanske blir lite glest med bloggande ett tag framöver, tills allt har rett ut sig..

Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte bara kolla om du fått mitt mail?

Om du vill ha en presentation på sidan? Annars lägger jag in din design för den har varit klar ett par dagar.



Mvh Linda

2008-10-17 @ 08:14:30
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

OKej men ja måste ha rätt inloggningsuppgifter för dom du skickade förut funkar inte.

2008-10-17 @ 08:40:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0