Jobbig natt

Inatt var det en jobbig natt för Neo. Han vaknade och var lessen flera gånger, han åt nästan ingenting på hela natten heller.. jag har ingen aning om vad det var som var fel, men jag gissar vilt på att han hade ont i magen eller att det ska komma tänder i överkäken. Han har fått ett liten jack i tandköttet där uppe men jag vet inte om det är en tand som håller på å bryta igenom eller om han har bitit sig med tänderna under..

Kl 6 imorse så gav vi iaf upp och Pe tog upp honom.. Då hade han legat i soffan en lång stund och kollat på tvn och sett jättetrött ut. Sen hade han somnat i några timmar, så det var ju bra.. Jag fick sovmorgon till kl 10 =)
Nu är Neo pigg och glad iaf och sitter och leker för fullt i myspölen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0